HULA HOP fitness obruč na hubnutí

Kód: 1157 1156 1133 Zvolte variantu
499 Kč 412 Kč bez DPH
Skladem Skladem (10 ks) Skladem Zvolte variantu
Varianta
Můžeme doručit do:
5.12.2022 5.12.2022 5.12.2022 Zvolte variantu
Možnosti doručení

Pomocník při hubnutí HULA HOP se závažím a výstupky.

Pokud cítíte stále větší touhu pečovat o své zdraví nebo postavu, můžete začít bez ohledu na věk nebo roční období.
Hula hop je inteligentní zařízení, které pomáhá masírovat a modelovat pás!

Produkt patří do série:

Detailní informace

Detailní popis produktu

SNADNÁ MONTÁŽ - stačí jednoduše složit díly k sobě a následně připevnit závaží.

Fitness obruč má závaží na lanku, které se otáčí pomocí odstředivé síly.

K dosažení uspokojivých výsledků stačí používat pravidelně 10 - 15 minut denně.

Hula-hop lze kdykoli rozložit, pro snadné skladování a přenáší. Díky kompaktní velikosti si obruč můžete vzít s sebou do posilovny, parku nebo na dovolenou.

✅ Závaží, které se otáčí vlivem odstředivé síly, zefektivní váš trénink.

✅ Speciální design zabraňující pádu z těla.

 

✅ Specifikace:

-Počet prvků: 24 ks

-Vnitřní průměr: maximálně 45 cm

-Obvod: 50 - 140 cm

✅ Barva:

- Růžová

- Modrá

- Fialová

 

✅Jak hula hoop ovlivňuje naše tělo?

Cvičení s obručí má pozitivní vliv na vzhled a fungování našeho těla. Pravidelné  cvičení s hula hoop zeštíhluje pas a pomáhá vytvářet břicho plošším a tvrdším i jeho svaly jsou časem viditelnější. Posiluje také svaly páteře a to je nesmírně důležité, pokud je oslabena prací v sedě.

Intenzivní pohyb navíc rozvíjí rovnováhu i koordinaci a pomáhá spalovat kalorie. Při cvičení se také zlepšuje prokrvení a celková kondice. Ideální pro lidi s kloubními problémy, protože toto cvičení nezatěžuje klouby a kolena.

✅ Vlastnosti:

Ergonomický design, který nepoškodí pas při používání.

Závaží s pohyblivým píseke a stabilní sílou pro spalování tuků.

Vylepšené a zvětšené, 4 kovové osy kol, 28 vestavěných kuličkových ložisek, snadné otáčení bez sevření.

Zvýšená technická kvalita, materiál ABS "pryskyřice", hladká kontaktní plocha bez otřepů, odolná a protiskluzová.

 

✅ Jak cvičit?

Použití obruče je velmi jednoduché. Kroutíme boky, abychom udrželi hula hoop ve vzduchu, co nejdéle. Pro dosažení požadovaných efektů práce, je potřeba po celou dobu cvičení napínat břišní svaly. V závislosti na efektech, kterých chcete dosáhnout, se můžete řídit několika doporučeními. Pokud je vaším cílem vosí pas, stačí mít kolečko na pase. Pokud se však plánujeme zabývat spodními partiemi těla, přesuneme obruč z pasu na hýždě a stehna se zvláštní opatrností a poté se vrátíme do výšky pasu. Pro štíhlá ramena je potřeba otáčet kolečkem na zápěstích.

Na začátku byste měli cvičit pár minut denně, abyste se naučili správnému rytmu a rovnováze a svaly si zvykli na zátěž. Poté je nejlepší cvičit každý den cca 20-30 minut pro očekávané výsledky. Je však třeba mít na paměti, že pravidelné cvičení je klíčem k úspěchu.

 

Jak sestavit a upravit hula hoop:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.